Usuwanie opryszczki przy pomocy lasera.

Pod pojęciem „opryszczka” kryją się zmiany skórne, które mogą pojawiać się w różnych miejscach na ciele. Opryszczka może dotykać osoby w każdym wieku, bez względu na płeć. Dotyczyć może też kobiet w ciąży oraz osób starszych. Chociaż choroba sama w sobie nie jest groźna, niekiedy mogą wiązać się z nią poważne problemy zdrowotne. Stanowi również poważny problem natury estetycznej. Szacunkowo choroba może dotykać nawet 80–90% społeczeństwa, jednak u wielu osób może przebiegać bezobjawowo. Opryszczka jest chorobą zakaźną, która może przyczyniać się do wystąpienia groźnych dla zdrowia człowieka powikłań.

Do najczęstszych powikłań powstałych w efekcie rozwoju opryszczki zalicza się:

• wtórne zakażenia bakteryjne i grzybicze miejsc, które zostały zmienione chorobowo;
  • zapalenie układu nerwowego;
  • choroby, do których zalicza się zapalenie wątroby oraz opryszczkowe zapalenie mózgu;
  • zapalenie siatkówki i rogówki;
  • ryzyko trwałego uszkodzenia wzroku oraz ślepotę;
  • pieczenie i wydzielanie wodnistej substancji z oka;
  • zapalenie rdzenia kręgowego;
  • w przypadku ciąży– ryzyko zakażenia płodu.

MAMY NA TO SPRAWDZONE ROZWIĄZANIE W POSTACI LASERA Doktor Smile Simpler!

Laser diodowy to innowacyjny sprzęt wykorzystywany w stomatologii w obrębie tkanek miękkich. Posiada szerokie zastosowanie w chirurgii stomatologicznej przy zabiegach plastyki wędzidełek, resekcji korzeni zębów, sterowanej regeneracji kości, zabiegach płatowych, gingiwektomii (zmniejszeniu masy dziąsła), wycinaniu kapturów dziąsłowych, usuwaniu zmian na błonie śluzowej jamy ustnej (w tym opryszczki), suchego zębodołu w endodoncji przy sterylizacji kanałów korzeniowych  oraz podczas zabiegów wybielania zębów. Praca lasera pozwala na zoptymalizowanie cięcia, natychmiast koaguluje tkanki, co niweluje krwawienie, skraca czas zabiegu i gojenia się ran.